torstai 25. elokuuta 2016

The ride or die TAG by Jaclyn Hill

Jaclyn Hill aloitti vähän aikaa sitten uuden TAGin Youtubessa. Tarkoituksena on esitellä kaikki ne ultimaattisimmat suosikit tietyistä kategorioista, eli ne tuotteet, joita ilman ei tulisi toimeen. Tää vaikutti niin kivalta tagilta, että halusin tehdä tästä myös oman versioni tänne blogiin ja voin nyt jo sanoa, että tää osottautui paljon vaikeemmaksi ku olin kuvitellut. Mä en ihan kaikkia Jaclynin kategorioita ottanut mukaan ja lisäsin tilalle pari, mitä alkuperäisessä ei ollut. 


1. Primer

Tää oli paha. Mun suosikki primerini kun vaihtelee vuodenaikojen mukaan. Päädyin lopulta kuitenkin tähän Too Facedin Primed & Poreless primeriin, joka on kaikinpuolin huipputuote ja sopii mulle ympäri vuoden. 

2. Foundation

Tää oli sitten taas hyvinkin helppo. Mun ride or die meikkivoide on ehdottomasti MAC pro longwear nourishing waterproof foundation. Jos haluun meikkivoiteen, jonka tiedän toimivan joka kerta yhtä hyvin, johon voin luottaa 100% ja joka näyttää aina yhtä kauniilta, valitsen tän. Tää on mulla jokaikisissä juhlissa ja erityistilanteissa, koska se ei koskaan petä.

3. Concealer

Tätä ei myöskään tarvinut edes miettiä, mikään mun tähän asti kokeilemista peiteaineista ei pääse lähellekään Urban Decay Naked skin concealeria. Tää on mun holy grail tuote jota oon ostanut jo monta putkiloa ja ostan aina uudestaan, en halua olla ilman tätä.


4. Powder

Tämäkin valinta oli helppo, itCosmetics Bye bye pores puuteri kun on ollut luottotuotteeni jo pitkään ja tulen ostamaan tätä aina uudestaan ja uudestaan. Tää on loistava väritön kasvopuuteri, joka todella häivyttää niitä ihohuokosia ja jättää ihon silkkisen tuntuiseksi. Tää käy hyvin myös silmänalusille. 

5. Setting powder

Sitten se niille silmänalusille ja peiteaineen kiinnittämiseen tarkoitettu puuteri. Tän on pakko olla RCMA No color powder. Edullinen ja kaikin puolin huippu puuteri tekee ihmeitä silmänalusille ja käy hyvin myös leipomiseen. 


6. Highlighter

Another no-brainer. Jaclyn Hillin ja Becca Cosmeticsin yhteistyön hedelmä, Champagne Pop, on jotain niin kaunista. Tää on ehdottomasti mun suosikki highlighter kautta aikojen ja käytössä lähes jokaisessa meikissä mitä teen. Tää oli myös mun häämeikissä, joten mulla on tähän erityinen tunneside.

7. Bronzer

Benefitin klassikko Hoola bronzer on yksi ensimmäisiä itse ostamiani aurinkopuutereita ja tää on vaan täys 10. Sävy on loistava, käy sekä varjostamiseen, että aurinkopuuterina ja tän mukana tullut sivellin on mun suosikkini varjostuksiin.

8. Blush

Tää oli sitten taas vähän vaikeampi. Mulla on niin paljon ihania poskipunia ja rakastan niitä kaikkia, mutta mikä olisi ylitse muiden? Päädyin lopulta tähän klassikkoon, joka on ehkä viime aikoina menettänyt hieman suosiotaan ja asemaansa, mutta mulle tää on täydellinen. NARS Orgasm on kaikkea mitä poskipunalta haluan. Kaunis sävy, heleyttä ja pigmenttiä ja helposti häivyttyvä.


9. Mascara

Ripsivärin valinta oli helppoa, mun ikisuosikkini Too Faced better than sex mascara on paras kaikista koskaan kokeilemistani. Ainoaa päänvaivaa tuotti valinta tän alkuperäisen ja vedenkestävän välillä, mutta tää alkuperäinen voitti lopulta hitusen.

10. Eyeliner

HELPPO! Tää ei vaadi ees selityksiä, Kat von D Tattoo liner, kaikki tietää miksi!

11. Eyebrow pencil

Kulmatuotteet on tulleet kovin trendikkäiksi viimeaikoina ja erilaisia kyniä, puutereita ja mousseja tulee ulos jatkuvasti. Mun suosikkini on kuitenkin Anastasia Beverly Hillsin Brow definer.


12. Lipstick

Suosikki huulipunan valinta olikin taas vaikeaa. MACin punat on mun lemppareita, mutta minkä sävyn valkkaisin? Päädyin lopulta Velvet Teddy sävyyn, joka on melko uusi mulle, mutta vienyt paikkansa ykkösenä. Täydellisen sävyinen ja ihana koostumus.

13. Liquid lipstick

Nestemäisen huulipunan valinta olikin hieman helpompaa. Moni teistä varmaan tietääkin, että oon jo pitkään vannonut ColourPopin ultra matte ja ultra satin punien nimeen. No, ne on edelleen aivan loistavia, mutta ykköspaikkaa pitää kuitenkin Kat von D:n Double Dare.  Tässä on aivan kaikki kohdillaan, koostumus, sävy ja kesto.

14. Lip gloss

Mä oon hirveen huono käyttämään huulikiiltoja. En tykkää siitä tahmeasta tunteesta minkä ne jättää huulille ja kaikki murut ja hiukset tarttuu kiinni siihen. Joskus kuitenkin haluan huulille vähän kiiltoa ja suosikkini onkin ABH:n Dainty. Dainty on sävyltään vaalea nudepinkki ja näissä ABH:n kiilloissa on tosi kiva koostumus. Ne tuntuu huulilla miellyttäviltä, eivätkä juurikaan tahmaa.


15. Eyeshadow palette

Tää taisi olla koko tagin vaikein kohta. Luomivärit on mun heikkous ja rakastan kaikkia mun paletteja. Päädyin kuitenkin Tarte tartelette in bloom palettiin, koska siinä on kaikki kohdillaan ja aika usein tää on se, minkä nappaan mukaan jos otan vaan yhden paletin. Tässä on upeat sävyt, mattaa ja shimmeriä, kaunis pakkaus ja hyvä pigmentti.

16. Setting spray

Mun suosikki kiinnityssuihkeeni on Urban Decayn All nighter setting spray. Tää kiinnittää meikin todella hyvin ja pitää sen kauniina pitkään. 


Mitkä on teidän ride or die tuotteet? Jos oot tehnyt tän tagin, linkkaa omasi mulle kommenttiboksiin! Ja haastan mukaan kaikki, jotka eivät tätä vielä ole tehneet :)

Love, Mari

14 kommenttia:

  1. Hei täähän oli tosi mielenkiintonen lukee! Tuo primer kävi kiinnostamaan O.o Hitto et nuo Katin tuotteet uteluttas,varsinki se meikkivoide jota on joka paikassa hehkutettu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haluaisin kanssa hankkia sen meikkivoiteen testiin jossain kohtaa, ärsyttävän hankalasti saatavilla vaan :/ Mut joulun alla tulee Katin ja Too Facedin yhteistyöjuttuja ja ne on ihan pakko saada, makso mitä makso :D

      Poista
  2. Ehdottomasti toteutettava tämä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, jään odottelemaan mitä kaikkea sun listalta löytyy! :)

      Poista
  3. Taisitkin Facebookin puolella tähän minullekin haasteen heittää - pitää katsoa onnistuisinko joka kategoriaan jonkin pähkäilemään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vaan ja haastetta tässä piisaakin ;) Jään odottelemaan sun versiota!

      Poista
  4. Mä voisin jossain kohtaa toteuttaa tämän myös :) Sulla on joitain samoja lemppareita kuin mulla: ainakin pohjustaja, peiteaine ja meikinkiinnityssuihke. Champagne Pop highlighterista pidän myös, mutta rakastan theBalmin Mary-Louta ehkä vielä vähän ennemmän, sillä se sopii mulle paremmin myös kun olen kalpea. Champagne Popia tykkään käyttää tosin enemmän silloin, kun mulla on rusketusta. Tuo RCMA:n puuteri mun on ihan pakko testata! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee ihmeessä, näitä on niin kiva lukea muilta! Kiva nähdä muiden lemppareita ja löytää sitä kautta myös itselleen jotain uutta testattavaa :) Mä kanssa tykkään Mary-Lousta, mutta Champagne Pop vie voiton.

      Poista
  5. Mä niin itken Champagne Popin perään, kun mulla ei vieläkään ole sitä :'( Ihan kakkaa, että kaikki hypetetyimmät tuotteet pitäis aina tilata jenkkilästä ja maksaa tulleja. Jätän aina tilaamatta kaiken sen takia ;/ Mä just tänään mietin, että tää tagi pitää toteuttaa! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiskohan sitä saada Cult beautysta? Ainakin Beccaa muuten myyvät ellen ihan väärin muista. Mut hei joo, tee ihmeessä!! Musta on tosi kiinnostavaa nähdä myös muiden lemppareita :)

      Poista
    2. Mä oon tilannut omani brittikauppa Space NK:sta, sieltä löytyy Champagne Pop ja kaikki muutkin Becca x Jaclyn Hill tuotteet! :-)

      http://www.lily.fi/blogit/domino-effect

      Poista
    3. Ähh joo, saahan tuota Briteistäkin, mutta hinta on silti aiiiika tyyris. En millään kehtaa :( Joo teen tagin! :)

      Poista
  6. Tää on ihan älyttömän mielenkiintoinen tägi, pistin heti työn alle! Kiitos haasteesta! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JES! Mahtavaa! Ootan mielenkiinnolla mitä sun listalta löytyy ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...