tiistai 13. joulukuuta 2016

ColourPopin joulu

ColourPopin joulukokoelma on ollut myynnissä jo jonkin aikaa, mutta sain omani vasta noin viikko sitten. Tänään päästään ihastelemaan mun ostoksia ja näitä upeita LE pakkauksia. Tuotteita on edelleen myynnissä (ei tosin kaikkia) ja käsittääkseni näitä on myös tulossa uudestaan varastoon, eli jos kiinnostut, kurkkaa ihmeessä ColourPopin kauppaan. Uusia julkaisuja tulee jatkuvasti, samoin kuin kaikenlaisia promo tarjouksia ilmaisista tuotteista yms, olkaa siis tarkkana ja näiden kanssa kannattaa aina toimia nopeasti. Loppuvuoden CP tarjoaa ilmaiset postikulut yli 50 dollarin tilauksiin ja muuten postarit 9,90 dollaria.


Tilasin itselleni kuusi huulituotetta. Kaksi mattaa, kaksi satiinia ja kaksi kiiltoa. Kaikki pakattu samanlaisiin LE laatikoihin, nää on niin nättejä! 


Myös hylsyt ovat saaneet uuden ilmeen joulukokoelmaan. Nää on mun mielestä todella tyylikkäitä, en yhtään harmittelisi jos kaikki CP tuotteet olisi tästä eteenpäin näissä pakkauksissa. Kaunis huurrettu pinta ja mattamusta korkki antaa näille jotenkin ylellisen ilmeen. 


Vasemmalta löytyy ultra matte punat, keskellä ultra satin ja oikealla ultra glossy. Mun suosikki koostumukseni on tuo satiini, se vaan tuntuu niin ihanalta huulilla ja kestää todella pitkään. Sävyt näissä on kaikissa aivan upeat. Perky on yksi suosikkini ihan jokapäiväiseen käyttöön. Bijou ja Wink näyttävät mun huulilla molemmat paljon tummemmilta kuin swatchattuna. CP:n punien kanssa kannattaa aina huomioida se, että ne näyttävät huulilla täysin erilaisilta.


Kokoelmasta löytyy myös paljon luomivärejä, joista minä nappasin itselleni kolme. Nää on kaikki todella glitterisiä sävyjä, kannattaa siis olla varovainen kun näitä levittää ja kenties käyttää alla glitterliimaa tai muuta tahmeaa pohjaa. 



Mun suosikiksi on noussut varmaankin tuo vihertävä sävy, joka tullaan näkemään myös meikkilookissa ihan lähipäivinä. Se on vaan upea! Onhan nämä kaikki kauniita ja aivan ihania tähän vuodenaikaan.



Mitkä on teidän lemppari ColourPop tuotteet?

Love, Mari

8 kommenttia:

  1. Luomivärit on ihania, varsinkin tuo vihreä:) Tosisöötit pakkauksetkin.

    VastaaPoista
  2. Ihania <3 Mä jännitän täällä koska saan ihkaensimmäisen ColourPop-tilaukseni, voit vaan kuvitella kuinka odotan, että pääsen tilaamiani tuotteita hipelöimään :D

    VastaaPoista
  3. Mulla ei ole ColourPopin tuotteita, mutta vitsit tuo just for fun on upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi nätti koko luomella <3 Ja menee muuten myös highlightina :)

      Poista
  4. Oiiii, mitä sävyjä! ColourPop on kyllä mahtava merkki. Vois vaan tulla myyntiin vaikka johonkin suomalaiseen verkkokauppaan, niin olis helpompaa tilata ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin tottunut jo tilaamaan rapakon toiselta puolelta kaikkea, ettei tuo juurikaan haittaa :D Mut edulliset postimaksut olis jees!

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...