keskiviikko 21. joulukuuta 2016

Himalaya Herbals moisturizing aloe vera face wash

Sain jokin aika sitten testattavakseni Himalaya Herbalsin aloe vera puhdistusaineen. Brändi on tuttu nimeltä ja muistaakseni on testannut paria tuotetta aikaisemmin, mutta aika vieras tämä oli entuudestaan. Kyseessä on kohtalaisen edullinen brändi, jonka tuotteita myydään nykyään suurimmissa marketeissa ja tavarataloissa. Himalaya Herbals lupaa tuotteidensa olevan 100% luonnollisia ja turvallisia käyttää. Olen tätä nyt käytellyt ahkerasti niin iltoisin meikin puhdistukseen, kuin aamuisin ihan vaan virkistäytymiseen ja kevyeen pesuun, katsotaanpa mitä olen tykännyt. 


Tämä hellävarainen ja voidemainen puhdistusgeeli sopii normaalille ja kuivalle iholle. Tuote ei sisällä saippuaa, joten se puhdistaa ihon kuivattamatta ja auttaa ylläpitämään ihon kosteustasapainoa. Aloe veraa ja kurkkua sisältävä putsari jättää ihon pehmeäksi ja raikkaan näköiseksi. Kurkku toimii tässä tonerin tapaan, sen tarkoitus on virkistää ja pienentää avautuneita ihohuokosia kun taas aloe vera kosteuttaa ja pehmentää ihoa.


Tämä puhdistaa kasvot todella tehokkaasti. Yleensä tarviin meikin pesuun pari kolme kertaa, tällä saan puhdasta jälkeä kerralla, mutta kuitenkin hellävaraisesti. Tuote ei ole milläänlailla ärsyttänyt mun ihoani, pikemminkin päinvastoin. Olin ihan häkeltynyt siitä, miten hyvin tämä oikeesti puhdisti!


Puhdistusaineen koostumus on mun silmiini sekoitus geelimäistä ja kermaista. Tämä tuntuu todella miellyttävältä kasvoilla, levittyy helposti ja huuhtoutuu pois vaivatta. Tätä on ollut todella miellyttävä käyttää, eikä tuo nätti mintunvihreä väri tee ainakaan haittaa. Jos joku huono puoli pitäisi keksiä, sanoisin, että tuoksu ei ole mun makuuni. Muistan niistä edellisistäkin Himalaya Herbals tuotteista, että tuoksut on olleet mulle epämiellyttäviä. Tämän kanssa on vähän sama juttu, mutta koska se ei ole niin voimakas, olen pystynyt käyttää tätä hyvin ja aion käyttää jatkossakin. 

Onko Himalaya Herbals teille tuttu?

Love, Mari

* Tuote saatu blogin kautta

6 kommenttia:

  1. Mulle HH ei ole mikään himotustuote, vaikka edustaakin mun leipälajia eli edullista kosmetiikkaa. Olen käyttänyt joitakin kasvotuotteita, mutta tuota putsaria en ole kokeillut. Mustakin HH:n tuotteiden tuoksumaailma ei ole ihan parhaimmasta päästä, joten ovat senkin puoleen jääneet kokeiluasteelle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on mulle kanssa vähän sellasia, ettei tulisi heti itse ostettua. Tästä sen taas huomaa miten paljon hyviä tuotteita voi mennä ohi ihan vaan ennakkoasenteiden vuoksi :) Näissä myöskään nämä pakkaukset ei ole niitä kaikista houkuttelevimpia, mikä vaikuttaa aina mun ostopäätökseen.

      Poista
  2. Tästä ei ole kokemusta, mutta Himalaya Herbalsin jalkojen kuorintavoide kuuluu mun suosikkeihin! Loistotuote, josta olen vinkannut blogissakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, täytyykin tutustua tuohon, rakastan kuorintoja ja etenkin just jaloille kun tuppaavat kuivumaan :D

      Poista
  3. Vaahtoaako tämä? Mulla on kokemusta Himalayan Hydrating Face Washista (http://www.himalayausa.com/products/body-care/hydrating-face-wash), joka on aivan jumalaista tavaraa ja tuoksuu kivasti neilikkaiselta. Se ainakin vaahtoaa mukavasti, mutta ei kuivata lainkaan edes älyttömään kuivaa korppunahkaani. On vain aika hankalasti saatavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm, oon käyttänyt tätä uskollisesti pari viikkoa, mutta nyt kun aloin miettimään niin en yhtään muista mitenkä tämä vaahtoaa :D Tosi hyvin tämä kuitenkin kasvoille levittyy ja tuntuu mukavan runsaalta ja kermaiselta, eli sanoisin, että joo vaahtoaa kyllä (ainakin jonkin verran).

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...