maanantai 26. joulukuuta 2016

Joulukalenterien luukut 19-25

Tänään olisi luvassa tän vuoden viimeinen joulukalenteripostaus. Kurkataan sekä The Body Shopin ultimate* kalenterin, että Lookfantasticin Beauty Secret -kalenterin seitsemään viimeiseen luukkuun. Vähän on kyllä haikea olo kun ei ole enää aamuisin luukkuja avattavana ja joulukin viipotti taas ohi kovaa vauhtia. Toivottavasti olette kaikki kuitenkin nauttineet pyhistä rakkaiden kanssa ja saaneet vatsat täyteen herkkuja :). 


19.12 aloitti viikon oikein lupaavasti. Luukusta löytyi deluxe kokoinen vartalokuorinta british rose -sarjaa. En ole tätä kyseistä tuoksua koskaan edes nuuhkinut vielä, mutta tykkään näistä TBS sokerikuorinnoista, joten varmasti tulee käyttöön.

20.12 luukku olikin sitten jo huikea. Luukusta paljastui täysikokoinen Oils of life. Mä olen halunnut kokeilla tätä öljyä jo jonkin aikaa, aivan ihanaa saada se nyt käyttöön. 

21.12 jatkoi viikon hyvää voittokulkua ja paljasti sisältään kulmakarva- ja ripsigeelin. Tästä olin kanssa tosi innoissani enkä ole ennen tätä kokeillut.

22.12 luukusta löytyi se viikon täytetuote eli ripsentaivuttimet. Nämäkään ei kuitenkaan ollut yhtään niin iso pettymys kun aikaisemmin tulleet täytejutut, sillä mulla on aina etsinnässä hyvät ripsentaivuttimet.


23. 12 palattiin taas sille alkuviikon linjalle kun luukusta löytyi täysikokoinen body butter British rose -tuoksussa. Ihanaa! Mä olen hyvin laiska rasvaamaan itseäni, mutta tykkään näistä TBS body buttereista tosi paljon. 

24.12 eli jouluaatto. Odotukset oli korkealla enkä joutunut pettymään. Luukusta löytyi täysikokoinen kasvonaamio. Tämä on niitä viime kesän uutuuksia, joita oon halunnut kokeilla ilmestymisestä lähtien ja nyt vihdoin sain tämän käsiini, jes!

25.12 luukku oli vähän niinkuin ekstraa meille suomalaisille. Luukusta löytyi silmälaput ja oils of life -sarjan minikokoinen yövoide. 


19.12 aloitti viikon silmänympärysvoiteella. Näistä olen aina iloinen, koska silmänympärysvoiteet on varmaankin mun suosikkijuttu ihonhoidossa. Kiva testata taas jotain uutta!

20.12 luukku vaikutti aluksi hieman tylsältä, mutta ihan käyttökelpoinen ja kiva tuote tämä Redkenin hoitosuihkekin lopulta oli. Tykkään tälläisistä vaivattomista hiustenhoitojutuista, joita voi vaan suihkia menemään.

21.12 oli mun makuuni alkuviikon paras päivä. Luukusta löytyi dermalogican daily microfoliant -kuorinta, joka mulla on parhaillaankin käytössä. Tämä on mun suosikki kuorintani, joten oli huippua saada uusi jo varalle. 

22.12 oli viikon floppi. Molton Brown body wash ei kolahtanut tänäkään vuonna, vaikka tuoksu ei ihan niin hirvittävä olekaan kuin viime vuonna. No, tämä kelpasi kuitenkin miehelle, joten pääsee käyttöön.


23.12 luukusta paljastui puhdistusliinoja. Tää on monelle voinut olla pettymys, mutta mä tykkään puhdistusliinoista ja niitä tarvii aina, joten innolla otin nämä vastaan.

24.12 luukkuun oli pakattu look good feel better luomivärisivellin. Tykkään siveltimistä ja tämä kyseinen yksilö on tosi kiva, mulla kun on se jo ennestäänkin. Tulee ehdottomasti käyttöön, mutta ehkä jouluaatolle olisin toivonut jotain vielä mahtavampaa!

25.12 olikin sitten se tämän kalenterin ykkösluukku, nimittäin Illamasquan luomivärinelikko. JES! Tää on ihan huippu ja sävytkin todella kauniit. Illamasqua on tosi mielenkiintoinen brändi, jonka tuotteita oon halunnut kokeilla enemmänkin. Ihanaa saada luomiväripaletti kalenterista!


Loppuun voidaan todeta, että viimisellä viikolla molemmat kalenterit yllättivät positiivisesti. TBS kalenteri teki täyskäännön ja luukuista löytyi ihan mahtavia juttuja, ehdottomasti koko kuukauden paras viikko. Lookfantastic antoi muutaman huipputuotteen ja pari ihan kivaa, sekä yhden pettymyksen. Luulen, että mun kirjoissa tää viikko päättyi tasapeliin. 

Kumpi teidän mielestä vei voiton?

Love, Mari

*Saatu blogin kautta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...