torstai 29. joulukuuta 2016

Marras-joulukuun roskia


Marras- joulukuun roskia olisi luvassa. Mun piti alunperin tehdä tämä postaus jo joulukuun alkupuolella, marraskuun roskista, mutta se vaan venyi ja venyi ja nyt mukana onkin sitten myös joulukuun puoleen väliin saakka tyhjentyneitä. Ihan jees, koska ei tässä nyt lopulta ole niin hirveän kamalan paljon niitä tyhjentyneitä juttuja. Katsotaan kuitenkin mitä kaikkea mun roskapussista löytyi ja onko ne herättäneet innostusta vai inhotusta.


Hiustuotteita olen saanut kulutettua loppuun peräti kolme, mikä on mulle aika ennätyksellistä. Jes!

Biozell Professional texturizing spray on tullut mulle Livboxin mukana ja siis tämä on puhasta kultaa. Mä en koskaan aikaisemmin uskonut näihin rakennesuihkeisiin, mutta tän myötä on mielipide muuttunut. Tuo todella hyvin hiuksiin sitä rakennetta ja käsiteltävyyttä, ehdottomasti jatkoon.

Christophe Robin hiusmaski löytyi viime vuonna joulukalenterista ja on siitä asti istunut mun suihkuhyllyllä. Ehkäpä se, että tän pikkupurkin kuluttamiseen meni vuosi kertoo jotain? Tässä eniten pisti vastaan tuoksu, en vaan tykännyt. Sain tän vuoden kalenterista uuden purkin, joka lähtee samantien kiertoon.

RICH argan oil elixir on myös Livboxin antia, jonka sain viimein kulutettua loppuun. Hiusöljyt on mun suosikki hiustenhoitojuttuja ja niitä käytänkin lähes päivittäin. Tää oli ihan kiva, mutta en nyt ainakaan heti lähde uutta ostamaan kun kaapissa odottaa monta avaamatonta.


Glamglow thirstymud naamio on ollut mulla myös pitkään. Tää oli ihan super riittoisaa! Tykkäsin todella paljon, etenkin yöksi tehonaamiona aivan ihana. Tällä hetkellä naamioita löytyy aika paljon, mutta voin kuvitella hankkivani tän vielä uudestaan jossain vaiheessa.

Lumene bright now vitamin c hyaluronic essence* tuli mulle testiin blogin kautta ja käytinkin tän suht nopeaan loppuun. Tykkäsin tästä tosi paljon etenkin päivävoiteen alla, raikasti ja antoi kasvoille kaunista luonnollista kuulautta. Uusi puteli odottelee jo kaapissa käyttöön pääsyä.

Korres white tea fluid gel cleanser tuli marraskuun livboxissa ja tyhjensin tän ihan saman tein. Tykkäsin tästä ihan hulluna ja ehdottomasti ostan täysikokoisen kun siihen jossain törmään, iso peukku tälle.

Kiehl's daily reviving concentrate tuli joskus näytteenä ja säästelin tän käyttöä pitkään. Melko riittoisaa oli kuitenkin tää pikkupipettipullokin. Aivan ihana seerumi päivävoiteen alle ja kyllä, tämänkin haluan myös täysikokoisena. Kiehl'sin tuotteet on aina ihan huippuja.


The Body Shop wild argan oil body lotion on tullut vihdoin tiensä päähän. Hävettää myöntää, mutta sain tämän lahjaksi jo pari vuotta sitten ja nyt vasta sain käytettyä. Hups. Tää oli kyllä tosi kiva, kuten TBS tuotteet aina on ja kosteutti hyvin. Mulla on kuitenkin muista suosikki tuoksuja, joten tuskin tätä ihan samaa lähden enää hankkimaan.

Real Techniques miracle complexion sponge on myös kokenut kovia ja päätynyt roskakassiin. Tämä palveli kyllä hyvin, yksi mun suosikki sienistäni ja uusi odottelee jo korkkaamista meikkikaapissa.


Nämä kaksi Lushin kiinteää tuoksua sain käsiini vasta kesäkuussa Porimiitissä, mutta ne on ehtineet jo mennä vanhaksi, joten aika lähteä roskiin. En ehtinyt montaakaan kertaa näitä käyttää, joten mitään mielipidettä ei oikein muodostunut. Ootteko te kokeilleet näitä?


MSCHIC primeri tuli siitä Livboxin syksyn floppiboksista. Tästä riitti mun kasvoille kahteen kokeiluun, kunnes oli aika heittää hyvästit. Tuskin tulen ostamaan uudestaan ainakaan tämän kokeilun perusteella, koska jotenkin tästä tuli vaan ärtyneeksi. Harmi kyllä, koska eihän se tuotteen vika ollut :D Ehkä vielä jonain päivänä annan tälle uuden mahdollisuuden.

Too Faced primed & poreless skin smoothing face primer on ihan mun luottotuotteeni, ride or die ja holy grail. Tää on niin huippuhyvää jos kaipaa tasoittavaa primeria, joka pitää meikin paikoillaan koko päivän. Kyllä, ostan uuden.


Urban Decay all nighter makeup setting spray pääsi loppumaan. Tämä on mun suosikki kiinnityssuihkeeni, joten kyllä ehdottomasti ostan uuden. Tää on oikeastaan niitä harvoja, jonka oikeesti huomaan vaikuttavan myös meikin kestoon. 

Rimmel stay blushed nestemäinen poskipuna tarttui mukaan joskus Cittarin alelaarista. En ole tätä montaakaan kertaa käyttänyt ja nyt se on mennyt jo vanhaksi, joten aika heittää hyvästit. Ei tule ikävä.

MAC pro longwear nourishing waterproof foundation tyhjeni myös kuun vaihteessa. Vitsit, kaikki mun holy grail meikit loppuu kerralla! Tämä on siis mun kaikkien aikojen suosikki meikkivoide ja tätä on saatava lisää asap. Käytän tätä aina kun tiedän tarviivani pitkäkestoisen ja tasaisen pohjan, esim. juhlissa.


SILK kuituripsiväri päätyi mun varastooni siskon kautta. Tykkäsin tästä todella paljon, mutta valitettavasti se on päässyt kuivahtamaan. Tällä sai mun olemattomista ripsistä jopa melkeen hyvän näköiset, ihmetuote siis! Jos törmään joskus johonkin hyvään tarjoukseen tai alekoodiin ostan kyllä uusiksi. 


Oonko oikeesti käyttänyt muka vaan yhden sheetmaskin? En tiiä, mutta tämä TonyMolyn granaattiomenanaamio oli kyllä tosi kiva. Näitä saa nykyään helposti myös Bearelilta, joten saatanpa hyvinkin hankkia uuden.
Lumenelta oon käyttänyt näemmä myös yhden näytepussukan Hydration recovery geelinaamiota. Tää oli muistaakseni aika kiva, eihän yhdellä kokeilulla nyt ihmeitä vielä saada, mutta ensivaikutelma oli tosi hyvä.

Oliko mun roskien joukossa teille tuttuja tuotteita? :)

Love, Mari



* Saatu blogin kautta

8 kommenttia:

  1. Glamglown naamiot ovat jänniä, toiset tuntuu superriittoisilta, toiset mulla kuluu taas tosi nopeaan. Noi hieman ohuemmat koostumukset riittää pidempään, mutta esim. alkuperäinen musta purkki, joka on mun lemppari kaikista, kuluu tosi nopsaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo sitä mustaa saanut vielä aikaiseksi kokeilla vaikka tarkoitus on ollut ostaa se jo pidemmän aikaa. Myös se liila olisi mun himotuslistalla :)

      Poista
  2. Hitto,noita Glamglown tuotteita on oikeesti saatava kokeiltua! Tuo Too Faced vois kans olla mielenkiintonen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, kokeile ihmeessä! Mulla on ollut 3 erilaista käytössä ja yksikään ei oo pettänyt :)

      Poista
  3. Toi Too Facedin primeri on mulla kokeilulistalla, kunhan joskus pääsen siihen käsiksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tykännyt siitä tosi paljon, ihan pakko hankkia uusi kun taas pääsee TF:n käsiksi joskus :)

      Poista
  4. Ihana Blogi!:) Jos tykkäät tollaisista ihohuokosia peittävistä primereista, niin oletko kokeillut Benefitin Pore Professionalia? Se on huippu, parempi ku mun aiempi Smashboxin Photo Finish ja sitäkin hehkutetaan paljon. Glamglow on huippu, löysin kesällä Tuurista niitä isoja pulloja 25 eurolla, niin piti täydentää varastoa niistä mitä en vielä ollut kokeillut. Tosi riittoisia ja ne on oikeestaan kaikki ihan huippu hyviä toi sininen Thirstymud on mielestäni korvaamaton! Kokeilin myös Glamglown puhdistusainetta (mud to foam), ja vaikka se ihan hyvä onkin, niin ne maskit on mielestäni heidän ykköstuote.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ihana kuulla :) Joo olen kyllä käyttänyt myös POREfessionalia ja sekin on tosi hyvä! Smashboxia en ole vielä testannut, mutta haluaisin kyllä. Oi vitsit, onpa ollut hyvä Glamglow tarjous, silloin kyllä kannattaakin hamstrata. Mä tykkäsin kyllä myös siitä vihreästä putsarista, tekisi mieli kokeilla myös sinistä, vaikka toki ne naamiot onkin se ykkösjuttu!

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...