maanantai 5. joulukuuta 2016

Marraskuun Boxycharm

Hello Charmers, it's boxy time! Marraskuun Boxycharm on vihdoin täällä ja tänään päästään kurkkaamaan tämän pienen mustan laatikon sisälle. Boxycharm on varmaankin mun kaikkien aikojen suosikki kauneusboksi ja tän saapuminen on aina yhtä juhlaa. Mukana on pelkästään täysikokoisia tuotteita ja kiinnostavia brändejä. Boksin arvo on myös aina yli 100 dollaria! Vanhoja bokseja voit käydä kurkkaamassa boxycharm tägin kautta.


Marraskuun teemana oli "Groovy Town" eli 60-luvun hippirakkautta, kukkia ja rauhaa. En oo kyllä ihan varma miten tää teema näkyy paketin sisällössä, mutta ihan miten vaan :D.


Ensimmäisenä laatikosta löytyi Studio Makeup On the go luomiväripaletti. Tälläinen tuli myös syyskuun boksissa, eri sävyisenä tietenkin. Viimeksi saatiin neutraaleja ja lämpimiä sävyjä, tän kuun paletti on selkeästi viileämpi. Mä oon tykännyt siitä edellisestä, joten odotuksen on tällekin kovat ja ainakin swatchailun perusteella vaikuttaa lupaavalta. Ja kuinka mahtavaa on saada luomiväripaletteja kauneusboksista!


Seuraavaksi laatikosta paljastui mulle täysin vieras brändi Vintage by Jessica Liebeskind. Sain ihanan ruusukultaisen highlighterin, mutta valitettavasti se oli matkalla hajonnut ihan muruiksi (vaikka olikin erikseen pakattu vielä kuplamuoviin) enkä siis sisällöstä saanut teille kuvaa. Sain tämän onneksi alkoholilla korjattua käyttökelpoiseksi, mutta eihän se niin kaunis enää ole.


Tämä tuote oli todella mielenkiintoinen ja otan tän testiin suurella innolla! Mä rakastan kaikkia silmänympärystuotteita ja tästä oon nyt tän boksin myötä kuullut paljon kehuja ja odotuksen on korkealla. Skyn Iceland on mulle vieras brändi, katsotaan tuleeko tästä uusi suosikki.


Toinen meikkituote oli marraskuussa bellápierre cosmeticsin Kiss proof lip crème. Yleensä tykkään kovasti huulilakoista ja olin tästä tosi innoissani, sävykin on nätti! Tää ei kuitenkaan huulilla tuntunut sellaiselta, kun olisin toivonut, vaan jätti tosi tahmean pinnan. Annoin tän siis jo eteenpäin kaverille, joka toivottavasti sietää sitä tahmeutta hieman paremmin. Arvokas tuote kyseessä kuitenkin.


Viimeisenä laatikosta löytyi vielä Crown sivellin. Crown on mulle vähän vieraampi siinä mielessä, etten heidän siveltimiään omista. Oon kuitenkin ymmärtänyt, että ainakin Morphen alkuaikoina heidän siveltimet oli Crownin käsialaa privet labelin kautta. Tässä on kahvassa pieni kolo, johon sormi uppoaa kätevästi kun sivellintä käyttää. Tälläsiä kynäsiveltimiä tarvii aina, joten tää oli todella mieluisa.

Marraskuun boxycharm oli kaikenkaikkiaan taas kerran todella positiivinen yllätys. Ainoa, josta en välittänyt oli tuo huulilakka, kaikki muut on ihania! Eniten innoissani oon luomiväripaletista ja silmänympäryskynästä.

Mikä oli sun suosikki marraskuun Boxycharmissa?

Love, Mari

6 kommenttia:

  1. Ei ihme, että tässä boksissa on aina niin hyviä tuotteita, jos arvo on yli 100 dollaria :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei, tässä saa kyllä aina rahoilleen vastinetta :D Tämänkin arvo oli äkkiseltään laskettuna yli 130 dollaria ja maksaa tosiaan sen 21 dollaria.

      Poista
  2. mistä ja miten tämmösen boksin saa tilattua?<3 tuleeko tulleja tai muita lisämaksuja tilatessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Boxycharm ei toimita suoraan Suomeen, mutta tilaaminen käy kätevästi shipiton kautta. :) Lisämaksuja tulee postikulut shipitolta Suomeen, alveja ei tule.

      Poista
  3. Tuossa paletissa on superkivat sävyt! Boxycharm on kyllä ylläriboksien aatelistoa.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...