lauantai 3. joulukuuta 2016

Neutrogena Visibly clear Pink grapefruit -ihonhoitosarja

Sain jokin aika sitten testiin Neutrogenan visibly clear pink grapefruit -sarjan tuotteita. Olen näitä nyt ehtinyt testailla ja tänään voisin teillekin jakaa hieman mietteitäni näistä. Neutrogena on aina ollut mulle mielenkiintoinen sarja, koska sitä saa ihan perus marketeista, mutta tuotteet ovat laadukkaita. Olen aikaisemmin kokeillut paria Neutrogenan tuotetta ja tykännyt molemmista, joten näiden testailua odotin suurella innolla. Pink grapefruit -tuotteet on suunniteltu taistelemaan ihon epäpuhtauksia vastaan. Tuotteet auttavat poistamaan talia ja vähentävät finnejä ja mustapäitä sekä muita epäpuhtauksia. 


Sarjan pakkaukset miellyttää mun silmääni kovasti. Yksinkertaiset muovituubit ja pullot saa aivan uutta ilmettä vaaleanpunaisella värityksellä, kuka näistä nyt ei tykkäisi? Näissä on myös kaikissa aivan ihana verigreipin tuoksu, joka on mun mielestä ehkä parasta koko sarjassa. Verigreippi kun on mun suosikki hedelmäni ikinä, joten arvaatte varmaan kuinka ihanilta nämä mun nenääni tuoksuukaan?


Ensimmäisenä tutustutaan vaikka tähän cream wash puhdistuaineeseen. Tämä on tarkoitettu herkemmälle, hieman kuivemmalle iholle ja kermaisen koostumuksen ystäville. Tuote ei kuivata ihoa ja se puhdistaa tehokkaasti kasvot meikistä ja muista epäpuhtauksista. Mä olen saanut kaikkein parhaimman tuloksen käyttämällä kaikkia näitä tuotteita yhdessä, mutta se ei missään nimessä ole tarpeellista (enkä tiedä onko se edes suositeltavaa?) :D Mä tykkään tän pehmeästä koostumuksesta.


Daily scrub on tarkoitettu ihon päivittäiseen hellävaraiseen kuorintaan tukkeutuneelle iholle. Tää kuorii todella hellävaraisesti, sillä kuorivat kiteet ovat pieniä ja harvakseltaan paksun geelin joukossa. Mä olen tykännyt käyttää tätä suihkun yhteydessä ja iltaisin muutaman kerran viikossa. Tuote sopii kuitenkin päivittäiseen käyttöön, jos sille on tarvetta. Oma ihoni ei ole kovin tukkeutunut eikä mulla juurikaan ole mustapäitä tai finnejä. Tämä jättää ihon pehmeäksi ja kosteusvoide  imeytyy ihoon erittäin hyvin tämän jälkeen.


Toinen puhdistusaineista on tarkoitettu rasvoittuvalle iholle. Sen koostumus on hyvin geelimäinen, kirkasta paksua nestettä. Tämäkin puhdistaa kasvot hyvin, mutta tosiaan mun suosikki yhdistelmä on käyttää ensin tuota kermaisempaa ja tätä viimeistelyyn. Tämä tekee ihosta puhtaan ja raikkaan näköisen eikä tuote kuivata ihoa. 


Viimeisenä sarjaan kuuluu vielä öljytön kosteusvoide päivä- ja yökäyttöön. Tämä on koostumukseltaan aika paksua ja tönkköä, mutta imeytyy ihoon kuitenkin nopeasti jättäen sen pehmeksi ja kostean tuntuiseksi. Pitkäaikaisesti käytettynä tämän on tarkoitus kosteuttaa, puhdistaa ja raikastaa kasvojen ihoa. 

Mä olen ollut erittäin tyytyväinen tähän sarjaan. Siihen nähden, että tuotteet on aika edullisia ja helposti saatavilla on nää ihan mahtavia. Mä olin todella yllättynyt kun ensimmäisen kerran näitä kokeilin. Aloitin puhdistamalla kasvot cream washilla ja sen perään facial washilla. Lopuksi vielä kuorin kasvot ja levitin kosteusvoiteen yöksi. Aamulla herätessä peilistä katsoi jotain, mitä en olisi osannut odottaa. Kasvot näyttivät kuulailta, kosteilta ja terveiltä, iho tuntui suorastaan hehkuvan. Seuraavana aamuna poskelle olikin noussut isohko kipeä finni, en tiedä mikä sen aiheutti, mutta pelkäsin näillä olevan vaikutusta? No, tuon yhden yksittäisen näppylän kaveriksi ei ole ilmaantunut onneksi uusia ja kasvot ovat edelleen kimmoisat ja hehkuvat, joten jatkan näiden käyttöä mieluusti :).

Onko teillä kokemusta tästä sarjasta? Mitä olette tykänneet?

Love, Mari

*Tuotteet saatu blogin kautta

7 kommenttia:

  1. Nää oli mulle vähän liian voimakkaan tuoksuisia, mutta ne Neutrogenan vihreät tuotteet on aivan ihania ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi :/ Vihreistä oon kokeillut sitä daily scrubia ja se oli kyllä kanssa tosi hyvä :)

      Poista
  2. Mä oon käyttäny useamman purkin tota geeliputsaria, itseasiassa juuri eilen ostin sitä taas pikkutauon jälkeen uudestaan. Mun mielestä tässä on tosi hyvä pesuteho myös meikkeihin ja raikas tuoksu on myös ihana lisä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä, nää puhdistaa tosi tehokkaasti :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...