perjantai 9. joulukuuta 2016

Onni kävi kylässä

Tiiättekö, kun joskus sitä sattuu jotain ihan uskomatonta ja onnekasta kun sitä vähiten odottaa? Näin kävi mulle, kun jokin aika sitten voitin @laurassalo:n Instagram arvonnassa. Mä en oo koskaan ollut mikään tuurihaukka arvonnoissa, enkä koskaan voita yhtään mitään. Kerran ala-asteella voitin taffelilta laatikollisen sipsejä, mutta siinäpä ne mun voitot sitten olikin. Vaikka kyseessä olisi "kaikki arvat voittaa" tyylinen arvonta, ei se mun voittaminen silti ole kiveen kirjoitettu :D. Voitte siis kuvitella miten shokissa olin kun yhtäkkiä puhelimeen pärähtikin viesti, että "onnea, olet voittanut". Kesti hetken sisäistää tuo sanoma ja luin viestin muutamaan otteeseen, voiko tää nyt olla totta? Oli se! Nyt voin ylpeänä kutsua itseäni arvontavoittajaksi :) No mitä minä sitten voitin? Aikas kivan meikkipaketin.


Ymmärtääkseni arvonnan palkinnot oli sponssanut Koreinashop ja kaikki nää tuotteet onkin sieltä saatavissa, jos kiinnostutte. Palkintoon kuului Milanin pieni luomiväripaletti, nestemäinen mattahuulipuna ja Ofran ihana highlighter.


Milanin paletti on Everyday eyes -sarjan 05 Earthy elements. Politest löytyy upeita lämpimiä ja luonnollisia sävyjä, mattaa ja shimmeriä. Tämä on hirmu näppärä nimenomaan päivittäiseen arkikäyttöön, paletti kun mahtuu vaikka meikkipussiin. Paletin mukana tulee kaksipäinen sivellin (huom! ei applikaattori), jolla saa hätätilanteessa korjailtua meikkiä tai vaikka tehty sen kokonaankin.  Sävyt tuntuvat ihanan pehmeiltä ja etenkin shimmeriset sävyt on ihan super pigmenttisiä. Mattasävyt ei ole ihan niin korkeapigmenttisiä, niitä saa swatchatessa ainakin vähän työstää. Meikissä en ole tätä vielä ehtinyt käyttää, joten en osaa sanoa miten nämä käyttäytyy luomilla.


Amore Matte lip crème sävyssä Amore on täydellinen kirkas punainen. Se ei ole pinkki eikä viininpunainen eikä oranssi. Ihan vaan punainen. Tykkään tästä ihan todella paljon ja etenkin nyt jouluksi ihan ehdoton. Tässä on myös kivan tuntuinen koostumus ja pysyy hyvin huulilla.


Mun lemppari koko setissä oli kuitenkin tämä Ofran Rodeo drive highlighter. Mä rakastan highlightereita ja Ofralla on ihan huippuhyviä nämä! Pigmenttiä on vaikka kuuhun asti ja tässä on hirmukaunis kultainen sävy. Voin kuvitella tän olevan upea kesällä päivettyneellä iholla. IHANA!

Onko teillä usein arpaonnea?

Love, Mari

8 kommenttia:

  1. Olipa ihana yllätys, onnittelut! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanan paketin voitit, odotan innolla meikkipostausta näillä toteutettuna ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä NIIN rakastan tuota highlighteria ja huulipunaa. Niistä ainakin tulossa lookkia myös tänne :)

      Poista
  3. Upea arvontavoitto! Etenkin tuo highlighter näyttää superhyvältä! Munkin blogissa on muuten just nyt arvonta menossa, käyhän kokeilemassa josko onni olis myötä toisenkin kerran ;D

    http://maailmameilleavoinna.blogspot.fi/2016/12/joululahja-lukijoille-arvonta.html

    VastaaPoista
  4. noi milanin mattapunat on ihan huippuja! ite voitin black fridayn alla Nyxin strobe of genius -highlight paletin yhdestä arvonnasta ja olin ihan onnesta soikeena :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vaan pienikin voitto ilahduttaa aina suuresti :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...