keskiviikko 14. joulukuuta 2016

Pokémon ihonhoitoa

EMMÄÄ KESTÄ! Sain vihdoin käsiini nämä ylisöpöt Pokémon tuotteet, jotka julkaistiin jo loppukesästä muistaakseni. Mähän olin (ja oon edelleen) ihan koukussa Pokémon Go -peliin ja nyt kun uusi Pokémon sukupolvi on vihdoin julkaistu, vois olla hyvä hetki ottaa myös nämä uutuudet kokeiluun. Tilasin Ebaysta nämä Tony Molyn ihanat juttuset ja vaikka en oo näitä vielä edes kokeillut, oon ihan myyty!


Ostin testiin Squirtle kosteuttavan kasvojenpuhdistusaineen ja Pikachu käsivoiteen. Nää pakkaukset on vaan niin söpöjä! Näitä oli monia erilaisia ja ainakin noissa putsareissa ne kaikki teki vähän eri asioita. Otin nyt tämän kosteuttavan version, mutta jos tykästyn niin hankin kyllä lisää erilaisia. Sarjaan kuuluu myös kasvovoiteita, sellaista en vielä hankkinut. Toimituksessa meni Ebayn kautta noin kaksi viikkoa ja postikulut oli ilmaiset. 



Ootteko te kuulleet näistä tai kenties jo kokeilleet? Kertokaahan mitä ootte tykänneet tai haluaisitteko kokeilla. Mä en malta odottaa, että pääsen levittelemään Pikachua käsilleni ja pesemään naamaani Squirtlella :D 

Mikä on sun lempi Pokémon? :)

Love, Mari

6 kommenttia:

  1. Aika ylisöpöjä :)
    Michaela
    http://halfwaythere2.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. En kestä näitä pakkauksia, niin söpöjä!

    VastaaPoista
  3. En ole mikään Pokemon-fani, mutta nämä olisivat vaan niin hauskoja kylppärissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä innostuin viime kesänä oikeen kunnolla siitä pelistä, nää on vaan kiva lisä :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...