maanantai 21. elokuuta 2017

Elokuun #MorpheMe

Moi kaikki! :) Ollaan miehen kanssa kotiuduttu Kreetalta ja nyt pääsen taas puuhailemaan blogin pariin. Iso kiitos kaikille teille, jotka jaksoitte lukea mun ajastettuja juttuja viime viikolla ja kommentoida niitä, vaikka en lomalta ehtinyt vastailemaan niin luin kyllä kaikki!

Loman aikana oli muutama paketti löytänyt tiensä perille ja niistä ensimmäisenä otetaan nyt käsittelyyn elokuun MorpheMe -sivellinsetti. Olen näitä MorpheMe paketin esittelyitä tehnyt jo muutaman kuukauden ajan, joten aikaisemmat esittelyt löydät morpheme -tunnisteen takaa! Jos et kuitenkaan vielä tiedä mistä on kyse, niin kerrataan hieman. #MorpheMe on kuukausittain kotiin kannettava "kauneusboksi", joka sisältää aina erilaisia Morphen siveltimiä. Mukana on aina vähintään kolme sivellintä, joskus jopa kahdeksan, riippuen ihan siveltimien arvosta. Tätä settiä pystyy tilaamaan suoraan Suomeen, ja jos innostut niin tämän linkin kautta tilatessasi saat ilmaisen siveltimen kaupan päälle (ja minä hieman pisteitä tililleni).


MorpheMe on siitä kiva palvelu, että siveltmet saa halutessaan selville jo etukäteen ja jos ne ei kiinnosta, ne voi vaihtaa johonkin toiseen settiin tai vaihtoehtoisesti voi skipata koko kuukauden. Tarjolla on aina useampia eri vaihtoehtoja, joihin kyseisen kuukauden setin voi vaihtaa, joten aina löytyy jotain mielenkiintoista. Tämä on mun mielestä tosi hyvä palvelu kaikille meikkiharrastuksen aloittaville, jotka haluavat keräillä itselleen hyvää sivellinsettiä tai vaihtoehtoisesti kaikille meille sivellinhamstraajille. 


Pointed powder brush R7 on unelman pehmeä puuterisivellin, joka toimii hyvin myös esimerkiksi aurinkopuuterille ja poskipunalle. Itse aionkin käyttää tätä pääasiassa aurinkopuuterin kanssa. Tän harjakset on tosiaan ihanan pehmeät ja näissä R -sarjan siveltimissä on tyylikäs ruusukultainen koristelu. Siveltimen kärki on muotoiltu hieman pyöreäksi, joten sillä pääsee näppärästi tarkkuttakin vaativille alueille.


Round contour brush R14 on pienehkö ja tiivis varjostus ja highlighter sivellin. Tämänkin harjakset ovat tosi pehmeät, mutta koska ne on aseteltu hyvin tiiviisti, tämä tuntuu sopivan jämäkältä varjostuksien tekemiseen. Pyöreä muoto sopii hyvin poskiluun alle ja korostuspuuteri tällä levittyy myös vaivatta.


Tapered blending brush R39 on setin ainoa silmämeikkisivellin. Tämä melko jämäkkä, mutta pehmeä sivellin sopii hyvin luomivaon työstämiseen ja pieneen häivyttelyyn. Se on muotoiltu melko littanaksi ja kärjestä pyöristyväksi, joten tällä saa myös taputeltua luomiväriä koko luomelle. Monitoimisivellin sopii pienehkön kokonsa puolesta hyvin myös alaluomen luomivärien häivyttelyyn.

Oletko sinä siveltimien hamstraaja vai pärjäätkö parilla? :)

Love, Mari

19 kommenttia:

  1. Olen varmaankin keskiverto hamstraaja meikkisivellinten osalta. Kaikki vähintäänkin säällisen oloiset halpissiveltimet vetävät magneetin tavalla puoleensa, mutta en läheskään aina osta, vaikka mieli tekisi;)
    Valkokarvaiset siveltimet ei ole ihan mun lemppareita, mutta metalliholkki on tyylikäs:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nämä Morphet on ainakin edullisia ellei muuta, se on ehkä se isoin plussa laadun lisäksi :)

      Poista
  2. Toi Tapered Blending vaikuttaa sun kuvauksen perusteella tosi samanlaiselta kuin Sigman E25 Blending. Sekin on mun mielestä melkoinen monitoimisivellin ja sillä saa hyvin taputeltua luomivärit liikkuvalle luomelle, lisättyä väriä luomivakoon ja myös häivyteltyä :) Ei se paras sivellin ole yhteenkään noista edellämainituista, mutta hätätilassa tolla saa vaikka koko silmämeikin tehtyä :D

    Mietin jossain vaiheessa MorpheMe:n tilaamista, mutta toistaiseksi taitaa jäädä tilaamatta. Oon kyllä kovin etsimässä jotain uutta kauneusboksia, mutta tällä hetkellä meikit ja muu kosmetiikka vetoaa siveltimiä enemmän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muuten, se on hyvin samantapainen kuin E25, hieman isompi vaan, mutta käyttäytyy samalla tavalla. Kuten sanoit, kätevä monitoimisivellin, mutta ei kuitenkaan se paras mihinkään :D
      Bokseja on onneksi markkinoilla niin paljon nykyään, että varmasti jokainen löytää sen mieluisan, mä yritän olla hamstraamatta kaikkia :)

      Poista
  3. Minulla on pienehkö perusvalikoima siveltimiä, pääasiassa Duroyta ja Real Techniquesia. Tuo MorpheMe-boksi kiinnostaa kyllä, olin aikaisemmin aikeissa tilata sen. Ehkä joskus saan aikaiseksi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä hyvä boksi kokoelman kerryttämiseen, oon ollut tosi tyytyväinen joka kuukausi :) Vaikka eihän ihminen oikeesti tarvitse ihan hurjaa määrää siveltimiä, kunhan on hyvä perus setti.

      Poista
  4. Mä tarvisin ehdottomasti tätä palvelua, sillä mulla on ihan hävettävän pieni sivellinkokoelma :D Kuulostaa kivalta, että tuotteet saa tietää etukäteen ja voi jopa vaihtaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ihan huippu juurikin noista syistä, pääsee itse vaikuttamaan siihen mitä saa :) Suosittelen lämmöllä <3

      Poista
  5. Miulla on siveltimiä vaikka kuinka, oon vaa surkee käyttämään niitä:D kesällä hankin kaikki Ecotoolsin kasvosiveltimet ja muistin just nyt että ne on jääny käyttämättä...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaiva ihmeessä esiin ne, Ecotoolsilla on tosi hyviä siveltimiä, etenkin ne uudistetut :)

      Poista
  6. Mitähän mä mahdoin kirjoitella mun mystisesti kadonneeseen kommenttiin. :) Oon siis miljoonat kerrat halunnut hankkia laadukkaat siveltimet, varsinkin silmämeikin tekemiseen. Tuntuu vaan, että kaikilla osaavilla meikkaajilla on ne omat suosikit ja valinnanvaraa on markkinoilla ihan loputtomiin, niin en siis tänäkään päivänä ole vielä saanut niitä hankittua. Aina alkaa oikein ahdistaa kun selaan jossain nettikaupassa jotain vähänkin arvokkaampia ja sitten alkaa se epäröiminen ja huoh! :D

    - Nina / Monta syytä rakastaa

    http://www.montasyytarakastaa.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siveltimet on kyllä tosi iso ja oleellin osa onnistunutta meikkiä, joten niihin kannattaakin hieman satsata :) Morphen siveltimet on tosi edullisia ja kuitenkin laadukkaita, monet meikkitaiteilijat ja youtubettajat käyttää niitä ihan työssään. Brändejä ja valinnanvaraa on tosiaan hurjasti, uskon että on vaikeaa valita :D

      Poista
  7. Oon jo moneen otteeseen sanonut että tää boxi mun pitäis itelleni sallia kuukausittaisena ostona, sillä mitään muuta itse hommaamaa ei tällä hetkellä tule. Teen ehkä uudenvuoden lupauksen ja aloitan sen jälkeen, sillä siihen asti pitää säästellä!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä ollut mun mielestä tosi kiva, suosittelen ainakin kokeilemaan sitten vuodenvaihteen jälkeen :)

      Poista
  8. Olen miettinyt myös tätä palvelua. Tuleeko jotain muita maksuja palvelun hinnan lisäksi, esimerkiksi tullimaksuja tms?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainoa lisämaksu on postitus Suomeen, tulli ja alvimaksuja ei tule, koska paketin arvo on alle 22 euroa :)

      Poista
  9. Olen ehdottomasti siveltimien hamstraaja :D Vähemmälläkin pärjäisi! Oon kuullu paljon hyvää näistä morphen R-sarjan siveltimistä ja varsinkin noista kahdesta ensimmäisestä. Mitäs oot niistä näin jälkeenpäin tykännyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä tykännyt tosi paljon, käytössä lähes joka meikissä :) Isompaa oon käyttänyt pääasiassa bronzerille ja pienempi on ollut täydellinen contour sivellin.

      Poista
  10. Ehdottomasti hamtraaja, juuri tänään sivellinkasaani katselin ja pohdin, et pitäisköhän siellä hieman inventaariota tehdä :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...