lauantai 25. marraskuuta 2017

Kosmetiikkabloggaajien joulukalenteri tulee taas!


Moi kaikille! Tänään mulla on teille kivoja uutisia, kuten ehkä otsikosta ja yllä näkyvästä kuvasta voitte jo päätellä. Nimittäin kosmetiikkabloggaajien joulukalenteri tulee taas ilahduttamaan teidän joulukuun päiviä. Olen jälleen mukana järjestämässä ja osallistumassa joulukalenteriin ja mun luukun löydät joulukuun 17. päivä täältä blogista. Tämä on mun kolmas vuosi kun olen järkkäämässä kalenteria kasaan ja samalla kolmas vuosi kun ylipäätään olen mukana ja kyllä tästä on tullut jo blogin perinne, jota odottaa kovasti. Mukaan on taas saatu paljon huikeita blogeja ja joulukuussa tullaan näkemään varmasti  ihanan jouluisia postauksia. Toivottavasti olette tästä yhtä innoissani kuin minä ja tulette mukaan meidän jouluiselle kalenterimatkalle! :) 

Alle on listattu kaikki kalenteriin osallistuvat blogit ja minä päivänä heidän luukut aukeaa. Matkan varrelta löytyy myös tuplaluukkuja, eli joinakin päivinä saadaan nauttia kahdesta kalenteriluukusta. Jouluaaton luukkuun kaikki kalenteriin osallistuvat blogit tekee postauksen, joka tänä vuonna poikkeaa edellisistä vuosista, kannattaa siis vielä jouluaattonakin käydä kurkistelemassa luukkuihin :).

Meidän hienon joulukalenteribannerin on muuten tehnyt hannamaria -blogin Hanna.

Kalenteriin osallistuvat blogit:

1. KIDULT
2. Kultainen kynsilakka
3. Beauty Highlights
4. Keyword: Love & In This Light
5. Henna V
6. Wasting Lifestyle & RiaG Beauty Blog
7. Shopaholic Mom Life & The Domino Effect
8. Dioriina
9. Neiti Minttukihara
10. Mizz Annie
11. Blinger Shimmer Divine
12. Nena Sofia's Nails
13. The Queen of Glitter
14. Smoky Eye Candy & Miss Aria
15. hannamaria
16. Huulipunamania
17. The Diary of a Shopaholic
18. Hanna Julia & Charming Nails
19. Mennen ja tullen
20. Maria Glow & Elina K
21. My personal galaxy & Jenni Janas
22. Strokes of color
23. Better Nail Day
24. Yhteinen luukku!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...